czwartek, 22 stycznia 2015

Wardrobe post!

Witam! 

Nadszedł czas na planowany post z zawartością mojej szafy. :D W końcu przesyłka z wymarzoną kiecką dotarła, tak więc kolekcja z roku 2014 (niestety dość skromna, liczę na poprawę jej stanu w 2015) jest już pełna. Przez cały zeszły rok udało mi się upolować kilka rzeczy z wishlisty, więc jestem naprawdę zadowolona z efektów wszelkich zakupów.

Przejdźmy do rzeczy!

OP/JSK/spódnice:


1. Moi-même-Moitié ~ Rose Pintuck OP

2. Moi-même-Moitié ~ Rose Lace-up OP

3. écailles De Lune ~ Forest of Pipe Organ OP

4. Innocent World ~ Flocky Tulle JSK

5. Moi-même-Moitié ~ Dot Stripe JSK

6. Innocent World ~ Flap Pocket Blade JSK

7. Moi-même-Moitié ~ Opal Lace JSK

8. Moi-même-Moitié ~ Velveteen Three-Stage Gathered JSK 

9. Moi-même-Moitié ~ Long Velveteen JSK

10. Moi-même-Moitié ~ Tiered SK

11. écailles De Lune ~ Forest of Pipe Organ SK 

12. Lady Sloth ~ Baroque Lady SK (custom made)

Bluzki/koszule:

1,2. H&M

3,4. Lady Sloth ~ custom made shirts

5. Moi-même-Moitié ~ Belt cutsew
6. Mystery Garden ~ Bow-tie shirt

7. Mohito
8. Innocent World ~ cotton cutsew

Buty:

1. Secret Shop ~ Tea Party Shoes

2. Bodyline

3. Bodyline

4. Funtasma

5. UNISA

Wszelka inszość: 

Mystery Garden ~ bolero

1,2. Taobao
3. Oldschool'owy plecak z europejskiej trasy Moi dix Mois (autograf Many + 10 do sławy)

4,5. Restyle

1. Moi-même-Moitié ~ Rose lace headbow
2. handmade ~ bonnet
3. Angelic Pretty ~ Royal Creamy Chocolate headbow
4. Rococo Fleur ~ Velveteen headbow

Innocent World ~ parasol

I to by było na tyle - skrótowe podsumowanie tajemnic mojej garderoby! Odpuściłam sobie fotografowanie różnych headdressów, które co chwila zmieniają swoją formę, szarf, szali i biżuterii. Podobnie zrobiłam z brandowymi OTK's i rajstopami. 

W 2015 roku mam zamiar wzbogacić szafę o więcej ubrań z Moi-même-Moitié, Innocent World, czekoladowych serii Angelic Pretty oraz rzeczy z Juliette et Justine, Victorian Maiden albo Mary Magdalene. Ciekawe, na ile będę miała silną wolę, żeby nie wydać wszystkiego na merch Takarazuka Revue... I ile zostanie mi na przyjemności po zwiedzaniu Skandynawii z lubym... :D 

(+ zapewne przez okres sesji zimowej nie będę w stanie dodać nic nowego, ale w trakcie ferii postaram się napisać kilka nowych recenzji!)


Dziękuję za uwagę i do napisania!

~Yuuki

2 komentarze: